[X]

Informacja

Korzystanie z serwisu bez zmian ustawień obslugi plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urzadzenia. Strona używa informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych, aby dostosować nasz serwis do potrzeb klienta. Podobne techniki mogą również wykorzysytwać współpracujące z nami firmy badawcze. W Twoim programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.

Jesteś tutaj: Strona główna > Centrum Prasowe > Informacje Prasowe

Informacje Prasowe

 
Fun in Design stawia na franczyzę
2014-09-08

 Samodzielnie zaprojektować buty można już nie tylko online - Fun in Design buduje sieć stacjonarnej sprzedaży.

 

Biznesową działalność rozpoczęli w internecie. Teraz, po blisko trzech latach od startu, Aleksandra Jarośkiewicz, Paweł Kocon i Mikołaj Lenart, założyciele spółki Fun in Design, poza wirtualną platformą projektową posiadają trzy sklepy w Polsce. Pierwszy, własny punkt sprzedażowy, powstał w Warszawie rok temu. Kolejne dwa, już franczyzowe, uruchomiono w maju 2014 r. w Gliwicach i w sierpniu w Szczecinie. W praktyce stacjonarne punkty przybierają formę showroomów.

— Zdecydowaliśmy się na połączenie internetowej sprzedaży z tradycyjną. W lokalach klienci mają możliwość sprawdzenia rozmiarówki i zapoznania się z wzornikami skór. Mogą też poszukać inspiracji wśród około 100 gotowych, wystawionych w sklepach modeli. Na miejscu, z pomocą sprzedawców, mogą sami zaprojektować buty odpowiadające ich potrzebom — sklepy są wyposażone w tablety. Gotowe obuwie będzie czekać na nich w lokalu lub zostanie wysłane na wskazany adres — tłumaczy Paweł Kocon.

Firma rozwija się dzięki pieniądzom pozyskanym od inwestora, funduszu Skyline Venture z grupy Skyline Investment. Spółka korzysta też ze wsparcia Samsunga, który w ramach własnych działań marketingowych wyposażył sklepy Fun in Design w tablety i sprzęt elektroniczny. Z tym zapleczem firma chce iść dalej — planuje uruchomienie kolejnych sklepów franczyzowych w największych miastach Polski.

A jeśli uda się jej pozyskać kolejną rundę finansowania, rozszerzy działalność poza kraj. Na razie skupia się również na drugim pionie działalności, tym razem w konwencji B2B. Fun in Design dodatkowo organizuje dla pracowników firm i korporacji, w ramach systemów motywacyjnych lub spotkań integracyjnych, szkolenia z projektowania obuwia.

Źródło: Puls Biznesu z dnia: 05 września 2014